Reklamacje
Niezgodność towaru z umową
Jeśli produkt jest niezgodny z umową, masz prawo do wymiany, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy (zgodnie z przepisami). Odpowiadamy na reklamację w ciągu 14 dni.
Jak zgłosić reklamację:
- Wypełnij Formularz reklamacyjny (PDF/DOCX do pobrania poniżej).
- Dołącz zdjęcia (stan po dostawie, opakowanie, etykieta odmiany) – to przyspiesza proces.
- Wyślij formularz na sklep@internetowyogrod.pl lub – jeśli poprosimy – odeślij produkt na adres:
- FHU „Internetowy Ogród” Joanna Jedynak, ul. Pogodna 22, 39-200 Dębica.
- Odpowiemy do 14 dni i zaproponujemy rozwiązanie.
Dostawa w zamówieniu:
– Kurier – przedpłata • Kurier – za pobraniem.
(Informacja o sposobie dostawy ułatwia nam weryfikację zgłoszenia.)
Uszkodzenie w transporcie?
Zrób zdjęcia opakowania i zawartości oraz skontaktuj się z nami – podpowiemy najszybszą ścieżkę.
Koszty:
W przypadku uznania reklamacji koszty związane z jej rozpatrzeniem ponosi Sprzedawca.
